CHESTIONAR PRIVIND SATISFACTIA CLIENTILOR

pcdata

Chestionar satisfacere clienti

CHESTIONAR PRIVIND SATISFACTIA CLIENTILOR ECOAQUA
  • In vederea analizei nivelului de satisfactie a populatiei privind serviciile de alimentare cu apa si de canalizare prestate de ECOAQUA SA Calarasi, va rugam sa raspundeti la urmatorul chestionar.

  • Scala raspunsurilor este:
    {5} = „Foarte multumit/a”
    {4} = „Multumit/a”
    {3} = „Indiferent/a”
    {2} = „Nemultumit/a”
    {1} = „Foarte nemultumit/a”
    Va multumim !

  • * In general, sunteti multumit/a de calitatea apei furnizate la robinetul d-voastra ?
  • 1.1 Sunteti multumit/a de culoarea apei furnizate la robinetul d-voastra?
  • 1.2 Sunteti multumit/a de gustul apei furnizate la robinetul d-voastra?
  • 1.3 Sunteti multumit/a de mirosul apei furnizate la robinetul d-voastra?
  • * In general, sunteti multumit/a de calitatea serviciilor oferite de societate?
  • 2.1 Sunteti multumit/a de presiunea apei potabile furnizate?
  • 2.2 Sunteti multumit/a de continuitatea furnizarii apei potabile?
  • 2.3 Sunteti multumit/a de ritmul de modernizare a infrastructurii apei in localitatea d-voastra?
  • * In general, sunteti multumit/a de calitatea comunicarii cu societatea?
  • 3.1 Sunteti multumit/a de usurinta cu care luati legatura cu societatea?
  • 3.2 Sunteti multumit/a de promptitudinea cu care societatea raspunde solicitarilor dvs.?
  • 3.3 Sunteti multumit/a de modul in care societatea anunta intreruperile programate in furnizarea apei?
  • * In general, sunteti multumit/a de sistemul de incasare a contravalorii serviciilor furnizate de catre societate?
  • 4.1 Sunteti multumit/a de distanta pana la cel mai apropiat punc de plata al facturii?
  • 4.2 Sunteti multumit/a de timpul de asteptare pentru plata facturii?
  • * In general, sunteti multumit/a de felul in care se solutioneaza intreruperile neplanificate in furnizarea apei?
  • 5.1 Sunteti multumit/a de solicitudinea preluarii de catre dispecerat a informatiilor referitoare la spargeri in reteaua de distrubutie a apei?
  • 5.2 Sunteti multumit/a de operativitatea interventiei in cazul reclamarii unei intreruperi in furnizarea apei?
  • 5.3 Sunteti multumit/a de calitatea lucrarilor executate de societate in cazul interventiilor neplanificate?
  • Va rugam sa alocati un numar de puncte (de la 1 la 5) intre urmatoarele aspecte ale serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, proportional cu importanta pe care o acordati dumneavoastra fiecaruia dintre ele.
    1 Calitatea apei furnizate
  • 2 Calitatea serviciilor furnizate
  • 3 Calitatea comunicarii cu societatea
  • 4 Sistemul de incasare a contravalorii serviciilor
  • 5 Solutionarea intreruperilor neplanificate in furnizarea apei
  • DATE UTILIZATOR:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Fișiere