ECOAQUA SA ANUNTA CU DEOSEBIT INTERES   DESCHIDEREA CENTRULUI NR 2  DE  INFORMARE  SI  RELATII  CU  PUBLICUL

In data de 22.03.2018 in cadrul manifestarilor  organizate de Ziua Mondiala a Apei, ECOAQUA SA  Calarasi  a deschis in  fosta Casierie Orizont din Municipiul Calarasi, str Prel Bucuresti, Bloc I36,Scara A, Parter, CENTRUL  DE  INFORMARE  SI  RELATII  CU  PUBLICUL NR  2.       Telefon: 0342 404 403

Intr-un spatiu amenajat specific asigurarii unei informari  si acordarii de relatii profesionale  privind  activitatea operatorului regional de apa si canalizare , ECOAQUA SA este hotarata a veni mai aproape de clientii sai, pentru ale oferi detalii privind modalitatea de facturare in condominiu, continutul contractului de furnizare , preluarea unor sesizari si sugestii privind imbunatatirea activitatii.

Avand succesul si experienta inregistrata cu deschiderea primului centru din str N Titulescu nr 2 Bloc D2 parter ne dorim o imbunatatire a comunicarii cu clientii nostri si a le aduce la cunostinta intentiile noastre si de a le afla parerea lor, pentru cresterea calitatii serviciilor prestate de compania noastra.

De asemenea in spatial aferent acestui centru  se poate incasa in continuare facturile de apa si canalizare emise de unitatea noastra.

Va asteptam asadar de la ora 10.00 la 17.30 zilnic de LUNI pana VINERI in aceasta locatie unde puteti beneficia de urmatoarele servicii:

1.Incasare in numerar si cu cardul bancar (comision zero lei) a facturilor de prestari servicii de apa si canalizare

 2.Informatii privind evidenta in Fisa  Clientului a facturilor emise, platilor si indexelor facturate, cat si a soldului datoriei restante la zi

3.Explicatii privind cadrul legal al desfasurarii activitatii noastre in general si detalii privind legislatia la zi a facturarii consumului de apa in condominiu (scari de bloc)

4.Preluare sesizari si reclamatii privind facturarea serviciilor noastre, a avariilor sau privind calitatea apei distribuite

5.Informare privind investitiiile ce urmeaza a le promova ECOAQUA SA atat din fonduri proprii , cat si prin programele Uniunii Europene, privind infrastructura de apa si canalizare din judetele Calarasi si Ialomita

6.Depunere de cereri privind verificari programate in condominii (scari de bloc), de verificare si depistare pierderi de apa in instalatia interioara a utilizatorului

7.Asigurarea consultantei privind actele necesare si etapele realizarii unui bransament de apa si/sau racord de canalizare

8.Asigurarea consultantei privind actele necesare si etapele obtinerii avizelor  eliberate de operatorul ECOAQUA SA

Prin activitatea desfasurata in cadrul acestui centru, ECOAQUA SA Calarasi garanteaza:

  • Comunicare usoara si eficienta
  • Informatii certe si in timp real
  • Gestionare rapida a problemelor clientilor
  • Incredere mai mare a clientilor in relatia cu compania ECOAQUA SA

Departament comercial

ECOAQUA SA CALARASI