1. Calitatea apei furnizate:
* In general, sunteti multumit/a de calitatea apei furnizate la robinetul d-voastra ?
12345
1.1 Sunteti multumit/a de culoarea apei furnizate la robinetul d-voastra ?
12345
1.2 Sunteti multumit/a de gustul apei furnizate la robinetul d-voastra ?
12345
1.3 Sunteti multumit/a de mirosul apei furnizate la robinetul d-voastra ?
12345

2. Calitatea serviciului:
* In general, sunteti multumit/a de calitatea serviciilor oferite de societate ?
12345
2.1 Sunteti multumit/a de presiunea apei potabile furnizate ?
12345
2.2 Sunteti multumit/a de continuitatea furnizarii apei potabile ?
12345
2.3 Sunteti multumit/a de ritmul de modernizare a infrastructurii apei in localitatea d-voastra ?
12345

3. Calitatea comunicarii cu societatea:
* In general, sunteti multumit/a de calitatea comunicarii cu societatea ?
12345
3.1 Sunteti multumit/a de usurinta cu care luati legatura cu societatea ?
12345
3.2 Sunteti multumit/a de promptitudinea cu care societatea raspunde solicitarilor dvs. ?
12345
3.3 Sunteti multumit/a de modul in care societatea anunta intreruperile programate in furnizarea apei
12345

4. Sistemul de incasare a contravalorii serviciului:
* In general, sunteti multumit/a de sistemul de incasare a contravalorii serviciilor furnizate de catre societate ?
12345
4.1 Sunteti multumit/a de distanta pana la cel mai apropiat punc de plata al facturii ?
12345
4.2 Sunteti multumit/a de timpul de asteptare pentru plata facturii ?
12345
4.3 Sunteti multumit/a de tarifele utilizate de societate ?
12345

5. Solutionarea intreruperilor neplanificate in furnizarea apei:
* In general, sunteti multumit/a de felul in care se solutioneaza intreruperile neplanificate in furnizarea apei ?
12345
5.1 Sunteti multumit/a de solicitudinea preluarii de catre dispecerat a informatiilor referitoare la spargeri in reteaua de distrubutie a apei ?
12345
5.2 Sunteti multumit/a de operativitatea interventiei in cazul reclamarii unei intreruperi in furnizarea apei ?
12345
5.3 Sunteti multumit/a de calitatea lucrarilor executate de societate in cazul interventiilor neplanificate ?
12345

6. Ponderi
Va rugam sa alocati un numar de puncte (de la 1 la 5) intre urmatoarele aspecte ale serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, proportional cu importanta pe care o acordati dumneavoastra fiecaruia dintre ele.
1 Calitatea apei furnizate
12345
2 Calitatea serviciilor furnizate
12345
3 Calitatea comunicarii cu societatea
12345
4 Sistemul de incasare a contravalorii serviciilor
12345
5 Solutionarea intreruperilor neplanificate in furnizarea apei
12345
Doriti sa ne transmiteti motive de multumire sau nemultumire legate de serviciile de alimentare cu apa si de canalizare?

DATE UTILIZATOR:
Nume, prenume/firma(optional):

Localitate:

Tip Consumator:

Adresa de E-mail (optional):